On My Way  

(via Axwell^Ingrosso's Facebook)

 

其實我一直都很喜歡SHM,在他們分道揚鑣之後,我還是特別喜歡Sebastian Ingrosso,最近聽到他和Axwell一起推出的這首On My Way,真的聽到我起雞皮疙瘩,歌詞也滿勵志的,那麼就一起來看看歌詞吧!

 

Follow Us on THE GREAT MUSIC!!(點下面連結即可)

 

The Great Music

 

MV

 

 

No time to pretend 沒有時間去偽裝

 

dust off and try again 拍拍灰塵,再試一次

 

straight out of lions den 穿越獅群

 

strong as a thousand man 強若千人

 

that's what I've been told 這就是我一直被叮嚀的

 

since I was six years old 就從我六歲開始

 

duck down and count to ten 蹲下然後數到十

 

 

I'm gonna hit the Lotto 我要中樂透

 

I'm gonna place my bet on every step I take 我要把賭注下在我所經之處

 

go tell everyone under the sun 告訴全天下的人

 

I'm on my way 這就是我的作風

 

 

And if I hit rock bottom 如果我跌落谷底

 

I'm gonna smile and dance with every step I take 會帶著微笑及跳舞伴我走過每一步

 

go tell everyone under the sun 告訴全天下的人

 

I'm On my way 我正在我的路上

 

On my way! 就是我偉大的航道!

 

 

Go throw the key away 把鑰匙丟到身後

 

no matter what they say 不論他們怎麼說

 

all for a better day 全都是為了更好的日子

 

you will always be the same 你將永遠一樣

 

that's what I've been told 這就是我一直被叮嚀的

 

since I was six years old 就從我六歲開始

 

duck down and count to ten 蹲下然後數到十

 

 

I'm gonna hit the Lotto 我要中樂透

 

I'm gonna place my bet on every step I take 我要把賭注下在我所經之處

 

go tell everyone under the sun 告訴全天下的人

 

I'm on my way 這就是我的作風

 

 

And if I hit rock bottom 如果我跌落谷底

 

I'm gonna smile and dance with every step I take 會帶著微笑及跳舞伴我走過每一步

 

go tell everyone under the sun 告訴全天下的人

 

I'm On my way 我正在我的路上

 

On my way! 就是我偉大的航道!

 

English Lyrics via Lyrixmatch

若欲轉載請告知

 

螢幕快照 2015-04-24 下午10.07.55  

arrow
arrow

    deltz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()