avicii feeling good  

(Avicii's Facebook)

 

瑞典DJ Avicii在成功戰勝了病魔之後,先是在日前的UMF重出江湖,接下來又推出了這首與汽車大廠Volvo合作的廣告曲Feeling Good,那就快點來聽聽吧!

 

On Spotify

 

Music Video

 

 

Birds flying high you know how I feel 鳥飛的多麽高,你知道我的感受

 

Sun in the sky you know how I feel 太陽在空中閃耀,你知道我的感覺

 

Breeze driftin' on by you know how I feel 微風飄過,你知道我的感覺

 

 

It's a new dawn 新的曙光

 

It's a new day 新的一天

 

It's a new life for me yeah 我展開了我的新生活

 

 

It's a new dawn 新的曙光

 

It's a new day 新的一天

 

It's a new life for me 我展開了我的新生活

 

Ouh 喔

 

And I'm feeling good 感覺真棒

 

 

Fish in the sea you know how I feel 魚兒水中游,你知道我的感覺

 

River running free you know how I feel 河水緩緩流,你知道我的感覺

 

Blossom on the tree you know how I feel 樹上開的花,你知道我的感覺

 

 

It's a new dawn 新的曙光

 

It's a new day 新的一天

 

It's a new life for me 這是我的新生活

 

And I'm feeling good 而且感覺真棒

 

 

Dragonfly out in the sun you know what I mean 蜻蜓在太陽底下飛舞,你懂我意思的

 

Don't you know 你不知道嗎?

 

Butterflies all havin' fun you know what I mean 蝴蝶都玩得很開心,你懂我意思的

 

Sleep in peace when day is done that's what I mean 當一天結束時,安穩的睡著,那就是我的意思

 

And this old world is a new world 這個舊世界有了新面貌

 

And a bold world for me 這是我無所畏懼的世界

 

 

Stars when you shine you know how I feel 當星辰閃爍時,你知道我的感覺

 

Scent of the pine you know how I feel 聞到松樹的清香,你知道我的感覺

 

Oh freedom is mine 喔!自由是屬於我的

 

And I know how I feel 我知道我的感受

 

 

It's a new dawn 新的曙光

 

It's a new day 新的一天

 

It's a new life for me 這是我的新生活

 

And I'm feeling good 感覺真好

 

 

Follow Us on THE GREAT MUSIC!!(點下面連結即可) 

 

The Great Music

 

 

English Lyrics via Musixmatch

 

avicii1  

(Zimbio)

arrow
arrow
    文章標籤
    avicii edm feeling good volvo
    全站熱搜

    deltz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()