JackU  

(Jack Ü's Facebook)

 

由Skrillex和Diplo組成的Jack Ü在今年發行了首張專輯Skrillex And Diplo Present Jack Ü(怎麼感覺有點廢話XDD),這首Where Are Ü Now?是和曾經風靡全球的Justin Bieber合作,裡面一些碎拍的運用替這首歌增色不少,小賈斯汀的聲音也滿適合這首歌的,為這首歌大大的加分(雖然在Ultra大對嘴...),那麼一起來欣賞吧!

 

 

 

 

Audio: 

 

 

Audio On Spotify 

 

 

Lyrics:

 

I gave you the key when the door wasn't open 當門緊閉之時,我給你把鑰匙


just admit it 就承認吧


See I gave you faith and you doubt and it opened 看到我給了你信念,你懷疑了以及門打開了


Can't deny it 無法否認


Now I'm all alone and my choice to the open 現在我全然寂寞,我開放的選擇


Tell me he, where are you now that I need you? 告訴我,我需要你的時候,你在哪裡?


Where are you now? 你在哪裡?


Where are you now that I need ya? 我需要你的時候,你在哪裡?

 


Couldn't find you anywhere 在哪裡都找不到你


Where you broke down I didn't leave ya 當你失敗時我都不離不棄


I was by your side 我是你堅強的後盾


So where are you now that I need ya? 我需要你的時候,你在哪裡?


Where are you now that I need ya? 我需要你的時候,你在哪裡?


Where are you now that I need ya? 我需要你的時候,你在哪裡?


Where are you now that I need ya? 我需要你的時候,你在哪裡?


Where are you now that I need ya? 我需要你的時候,你在哪裡?

 


I gave you attention when nobody else was payin' 當沒人理睬你時,我費盡心思於你


I gave you the shirt off my back when nobody else was sayin' 當別人閒言閒語時,我依然幫著你


To keep you warm 讓你溫暖


I showed you the game everybody else was playin', that's for sure 我讓你清楚其他人的遊戲,真真實實


And I was on my knees when nobody else was prayin', oh lord 我與其他人一起禱告

 


Where are you now that I need ya? 我需要你的時候,你在哪裡?


Where are you now that I need ya? 我需要你的時候,你在哪裡?


Where are you now that I need ya? 我需要你的時候,你在哪裡?


 

I need you(*4) 我需要你(*4)


I need you(*4) 我需要你(*4)


I need you the most 我最需要你

 

English Lyrics via Musixmatch

欲轉載請註明出處

arrow
arrow

    deltz 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()