avicii stories.jpg 

Avicii's Facebook


瑞典當紅DJ Avicii的最新專輯Stories今天正式發行囉!!

這次有個計畫是要把專輯內每一首歌的歌詞都翻譯出來,就敬請期待囉!




You stripped your love down to the wire 你將你的愛剝離箭矢

Fire shy and cold alone outside 烈火及冷峻孤立在外

You stripped it right down to the wire 你將這剝離箭矢

But I see you behind those tired eyes 但我看到躲在疲憊雙眼後的你


Now as you wade through shadows that live in your heart 既然你越過了心中的陰影

You'll find the light that leads home 你會找到引領你回家的曙光

Cause I see you for you and your beautiful scars 因為我看到了你和你美麗的傷痕

So take my hand, don't let go 握緊我的手,別讓他溜走


Cause it's not too late, it's not too late 因為這並不會太晚

I see the hope in your heart 我看到了你心中的願望

And sometimes you lose it, sometimes you're shooting 有時失去了,有時你把箭射出

Broken arrows in the dark 黑暗中那破碎的箭


But I see the hope in your heart 我看到了你心中的願望

I've seen the darkness in the light 我看過了光明背後的黑暗

The kind of blue that leaves you lost and blind 一種讓你迷失且盲目的憂鬱

The only thing that's black and white 唯一確定的只有

Is that you don't have to walk alone this time  你這次不用獨自歸去


We have to tear down walls that live in your heart 我們要打破你心中的高牆

To find someone you call home 去找到你稱之為家的地方

Now you see me for me and my beautiful scars 你看到了我和我美麗的傷痕

So take my hand, don't let go 握緊我的手,別讓他溜走


Cause it's not too late, it's not too late 因為這並不會太晚

I see the hope in your heart 我看到了你心中的願望

And sometimes you lose it, sometimes you're shooting 有時失去了,有時你把箭射出

Broken arrows in the dark 黑暗中那破碎的箭


But I see the hope in your heart 我看到了你心中的願望

It's not too late, it's not too late 因為這並不會太晚

I see the hope in your heart 我看到了你心中的願望

Sometimes losing, sometimes shooting 有時失去了,有時你把箭射出

Broken arrows in the dark 黑暗中那破碎的箭

arrow
arrow

    deltz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()