螢幕快照 2015-10-16 下午9.25.01.png 

Avicii's Youtube




I'm gonna love ya 我會愛上你

Like no one could 超越任何人的愛

Make your heart feel the way it should 讓你得到你應擁有的

I'm gonna hold ya 我會緊緊抱著你

When no one would 當沒有人願意時

Cause I swear you deserve some good 因為你值得


Living up in California 過著安逸的生活

Loving life but I've been waiting for ya 喜歡這樣但卻一直等待著你

To turn my dream and twist my fate 實現我的夢想以及翻轉命運

But God I hope it's not too late 我希望我別晚了


I'm gonna love ya 我會愛上你

I'm gonna love ya 我會愛上你

I'm gonna love ya 我會愛上你

Like no one could 超越任何人的愛

I'm gonna love ya 我會愛上你

Like no one could 超越任何人的愛

Make your heart feel the way it should 讓你得到你應擁有的

I'm gonna hold ya 我會緊緊抱著你

When no one would 當沒有人願意時

Cause I swear you deserve so good 因為你值得


Sometimes it's hard to have the upper hand 有時很難去佔得上風

When every dream you have is turning into sand 當每個夢想都化為烏有

You need someone to make your day 你需要有人去造就你

But he took your breath and blew it away 但你將無法控制你的呼吸


I'm gonna love ya 我會愛上你

Like no one could 超越任何人的愛

Make your heart feel the way it should 讓你得到你應擁有的

I'm gonna hold ya 我會緊緊抱著你

When no one would 當沒有人願意時

Cause I swear you deserve so good 因為你值得


I'm gonna love ya 我會愛上你

I'm gonna love ya 我會愛上你

I'm gonna love ya 我會愛上你

Like no one could 超越任何人的愛


I'm gonna love ya 我會愛上你

I'm gonna love ya 我會愛上你

I'm gonna love ya 我會愛上你

Like no one could 超越任何人的愛

arrow
arrow

    deltz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()