螢幕快照 2015-11-13 下午11.30.50.png 

Avicii's Youtube


這首True Beliver是由Coldplay主唱Chris Martin所寫的詞,而他本人也有在裡面獻聲哦!

來聽聽看Chris的聲音在哪裡吧!


Lyric Video:



Avicii - True Believer 艾維奇 - 真實信仰者


I wasn't always the brightest 我不是最閃耀的那顆星

Until I learned how to dance 直到我學會如何舞動

You got me thinking 你讓我陷入沉思

Love will come around 愛情將會來到


But you never gave me a chance 但你總不給我機會

I might not been the tallest 我可能不是最突出的

Until I learned how to jump 直到我學會如何跳躍

You got me thinking 你讓我陷入沉思

Love will come around 愛情將會來到

But you, never say I'm the one 但你永遠不會說我是唯一


If I could make you 如果我能讓你

Make you fall in love with me 和我一起墜入愛河

If I could make you 如果我能讓你

Make you fall in love with me 和我一起墜入愛河

Wish I could make you 希望我能讓你

Make you make you fall in love 墜入愛河


Maybe love will come around 也許愛情將會來到

If you want it enough 如果你想要的已經夠了

Maybe love will come around 也許愛情將會來到

If you want it enough 如果你想要的已經夠了

Love will come around 愛情將會來到

Maybe love will come around, for us 也許愛情將會為我們來到


I wasn't always the bravest 我不是最勇敢的

They say you only live once 他們說一生只有一次

So, you got me thinking 你讓我思考

I'm so glad I found you 我很開心認識你

Life's what you make it 生命就是這樣

So here it comes it goes 來來去去的


If I could make you 如果我能讓你

Make you fall in love with me 和我一起墜入愛河

If I could make you 如果我能讓你

Make you fall in love 墜入愛河

Wish I could make you 希望我能讓你

Make you make you fall in love 墜入愛河


Maybe love will come around 也許愛情將會來到

If you want it enough 如果你想要的已經夠了

Maybe love will come around 也許愛情將會來到

If you want it enough 如果你想要的已經夠了


If you're a true Believer 如果你是位真實信仰者

If you're a true Believer 如果你是位真實信仰者


Love will come around 愛情將會來到

L-la-love will come around for us 也許愛情將會為我們來到

arrow
arrow

    deltz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()