coldplay ahfod.jpg 

(Coldplay's Facebook)

 

Coldplay這張新專輯A Head Full of Dreams除了有Chris Martin的前妻Gwyneth Paltrow獻聲之外,這首Hymn for the Weekend更是找來了天后Beyonce助唱,此外著名的DJ Avicii也自上一張Ghost Stories當中的A Sky Full of Stars之後,再度和Coldplay一齊製作歌曲,趕快來欣賞這首輕快的歌曲吧~~!!

 

 

Audio on Spotify

 

 

 

oh, angels sent from up above 天堂降臨的天使

you know you make my world light up 你讓我的世界都亮了起來

when I was down, when I was hurt 當我低落,當我受傷之時

you came to lift me up 你就來提振我的心情

 

life is a drink, and love's a drug 生活像杯酒,而愛情像藥

oh now I think I must be miles up 此刻我覺得我綿延了數哩的

when I was a river dried up 乾涸的河流

you came to rain a flood 你來為我降下甘霖

 

you said 'drink from me, drink from me’ 你說盡情地喝吧

when I was so thirsty 當我口乾舌燥之時

poured on a symphony 一陣悠揚的樂曲縈繞著我

now I just can't get enough 我只是無法得到滿足

 

put your wings on me, on me 把你的羽翼置放於我之上吧

when I was so heavy 當我感到如此沈重時

poured on a symphony 一陣悠揚的樂曲縈繞著我

when I'm low low low low 當我感到失魂無助時

 

I oh I oh I 我啊我啊我

got me feeling drunk and high 讓我醉的嗨到爆

so high so high 超嗨的

oh I oh I oh I 我呀我

now I'm feeling drunk and high 我現在超醉的

so high so high 而且很嗨

 

oh angel sent from up above 天堂降臨的天使

I feel you coursing through my blood 我覺得你似乎於我血液中遊走

life is a drink and your love's about 生活像杯酒而你的愛像

to make the stars come out 要讓星辰出來閃耀

 

put your wings on me, on me 把你的羽翼置放於我之上吧

when I was so heavy 當我感到如此沈重時

poured on a symphony 一陣悠揚的樂曲縈繞著我

when I'm low low low low 當我感到失魂無助時

 

I oh I oh I 我啊我啊我

you got me feeling drunk and high 讓我醉的嗨到爆

so high so high 超嗨的

oh I oh I oh I 我呀我

now I'm feeling drunk and high 我現在超醉的

so high so high 而且很嗨

 

I oh I oh I 我啊我

la la la la la la la 啦啦啦~~

so high so high 嗨嗨的

oh I oh I oh I 我啊我

now I'm feeling drunk and high 又醉又嗨的

so high so high 超嗨的

 

that I shoot across the sky 一齊劃過天際

that I shoot across the 一齊劃過

that I shoot across the sky 一齊劃過天際

watch me shoot across the….. 看我劃過

arrow
arrow

    deltz 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()